Zasady rejestracji

Zasady rejestracji

Czyli o tym, jak rejestrować się na wydarzenia.

ZASADY REJESTRACJI

Na część wydarzeń Poznańskiego Festiwalu Nauki i Sztuki trzeba się zarejestrować. Jeśli na dane wydarzenie jest rejestracja, w zakładce danego wydarzenia po prawej stronie pojawia się ikona ZAREJESTRUJ SIĘ, a w programie w pliku PDF informacja TAK w rubryce *R (Rejestracja).

 

W celu zarejestrowania się na wydarzenie należy kliknąć przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ i postępować według zamieszczonej w okienkach instrukcji, podając adres e-mail, godzinę wydarzenia i liczbę osób oraz nazwę instytucji, jeśli rejestracja dotyczy grupy zorganizowanej.

Po wysłaniu zgłoszenia na Państwa skrzynkę przyjdzie automatyczna informacja o dokonaniu zgłoszenia (nie jest to przyjęcie rejestracji, ale tylko  potwierdzenie wysłania zgłoszenia). Następnie trzeba poczekać na potwierdzenie rejestracji przez koordynatora. Dopiero po potwierdzeniu rejestracji przez koordynatora, rejestrację można uznać za pozytywnie zakończoną.

Wydarzenia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu po kliknięciu w przycisk ZAREJESTRUJ SIĘ przekierują do panelu rejestracyjnego (ten sam co w latach ubiegłych). Trzeba się zalogować.

Jeżeli natomiast rejestracja odbywa się telefonicznie lub przez e-mail – taka informacja pojawi się dodatkowo w opisie wydarzenia.

 

REJESTRACJA ZAKOŃCZONA

Na stronie wydarzenia pojawi się informacja, gdy liczba miejsc na dane wydarzenie zostanie wyczerpana, a rejestracja zakończona.

WYDARZENIA BEZ REJESTRACJI

Wiele wydarzeń nie wymaga rejestrowania się i  można na nie przyjść podczas Festiwalu bez wcześniejszego rezerwowania miejsc. Informacja o tym pojawia się na stronie wydarzenia:

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW