Wokół (nie)ważnych wyborów młodych dorosłych – z perspektywy psychologa i marketingowca

Wokół (nie)ważnych wyborów młodych dorosłych – z perspektywy psychologa i marketingowca

Czy marketing stanowi pomoc czy utrudnienie w podejmowaniu ważnych decyzji u progu dorosłości?

Kiedy: 25/04/2018
16:00 - 17:30
Gdzie: Wydział Nauk Społecznych UAM, Kampus Ogrody, ul. Szamarzewskiego 89, budynek E, sala D
Limit miejsc: 40
Podziel się:

Opis wydarzenia

Zainicjujemy dyskusję wokół problemów z jakimi konfrontują się młode osoby (Komu zaufać? Jaką ścieżkę zawodową wybrać? Kiedy i czy założyć rodzinę? Jak żyć, aby być szczęśliwym? Jakimi wartościami kierować się w życiu?). Szczególną uwagę zwrócimy na komercjalizację, manipulację marketingową, techniki reklamowe, zamęt wartości, problemy związane z procesem decyzyjnym. Spotkanie prowadzone będzie przez psychologa, specjalizującego się w rozwoju osobistym i ekonomistę, specjalistę z zakresu komunikacji w biznesie. W ten sposób chcemy porównać dwie perspektywy patrzenia na życie. W kulturze zdominowanej przez wartości materialistyczne reklama i perswazja wykorzystywane są jako powszechne narzędzia wywierania wpływu społecznego. Ufamy, że prezentowana podczas spotkania wiedza naukowa, triki marketingowe, anegdoty, eksperymenty i przykłady, pozwolą zdobyć doświadczenie będące inspiracją do refleksji na temat decyzji podejmowanych w życiu.

Debata przeznaczona jest dla młodzieży powyżej 17. roku życia i dorosłych.

Współprowadzącym debatę będzie mgr Jakub Bakiera – absolwent Komunikacji w Biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. W czasie studiów podejmował dyskusje o niechcianych i negatywnych skutkach marketingu, który kształtuje również relacje międzyludzkie. W pracy magisterskiej pisał o zaufaniu technologicznym. Obecnie nadal jest blisko UE i koncentruje się na problematyce zaufania do technologii autonomicznych pojazdów.

 

Koordynator: Agnieszka Jeleń
E-mail: agnieszka.jelen@amu.edu.pl

 

Wydarzenia

Data: 2018-04-25 Godzina: 16:00 - 17:30