Jak wniknąć w podświadomość klienta?

Jak wniknąć w podświadomość klienta?

Podczas warsztatów zaprezentowane zostaną wybrane techniki projekcyjne, m.in. „przyjęcie marek” a także zasady interpretacji.

Kiedy: 23/04/2018
11:00 - 12:20
Gdzie: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ul. Towarowa 53, 61-875 Poznań budynek C, laboratorium 219
Kategoria wiekowa: Dla nastolatków
Brak wolnych miejsc
Podziel się:

Opis wydarzenia

Podczas warsztatów uczestnicy Poznańskiego Festiwalu Nauki i Sztuki zobaczą jak wygląda laboratorium do badań jakościowych, a także jak wyglądają zajęcia w nich. W trakcie warsztatów zaprezentowane zostaną wybrane techniki projekcyjne, m.in. „przyjęcie marek” a także zasady interpretacji. Ich celem jest wydobycie podświadomych pragnień konsumentów. Prowadzący: SKN Marketingu Multimedialnego.

organizator:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
prowadzący: