Historia w popkulturze – o potencjale narracyjnym i edukacyjnym komiksu oraz gier komputerowych

Historia w popkulturze – o potencjale narracyjnym i edukacyjnym komiksu oraz gier komputerowych

Panel dyskusyjny poświęcony problematyce potencjału narracyjnego gier i komiksów; dyskusja o korzyściach i zagrożeniach płynących z nowych narracji historycznych.

Kiedy: 26/04/2018
10:00 - 11:00 | 11:00 - 12:00 | 12:00 - 13:00
Gdzie: Collegium Historicum Novum, ul. Umultowska (Kampus UAM), sala 1. 44
Typ imprezy: Dyskusje i debaty
Dziedzina: historia
Limit miejsc: 100
Podziel się:

Opis wydarzenia

Zapraszamy na panel dyskusyjny poświęcony problematyce potencjału narracyjnego gier i komiksów. Dlaczego lubimy czytać komiksy i grać w gry? Co odnajdujemy w fikcyjnych światach, i co wnosi popkultura do naszego myślenia o przeszłości? Słowem, jakie możemy czerpać korzyści i zagrożenia płynące z nowych narracji historycznych?

organizator:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
prowadzący:

Wydarzenia

Data: 2018-04-26 Godzina: 10:00 - 11:00
Data: 2018-04-26 Godzina: 11:00 - 12:00
Data: 2018-04-26 Godzina: 12:00 - 13:00