Budowanie marki na przykładzie klubu piłkarskiego Lech Poznań

Budowanie marki na przykładzie klubu piłkarskiego Lech Poznań

20 listopada 2020 | marketing i reklama

Tradycja i nowoczesność.

Podziel się:

Wykład w ogólnym znaczeniu dotyczy tworzenia pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa i brandu produktu w sporcie. Niejako na marginesie tego zagadnienia pojawia się wątek historycznego (a nie tylko współczesnego) rozwoju marek polskich klubów piłkarskich (sportowych). W dobie współczesnych zagrożeń globalnych związanych z procesami wykorzeniania klubów piłkarskich z ich lokalnej tożsamości dążenie do poznania tożsamości marki sportowej, jej historii i tradycji, na bazie której budowany jest kapitał marki, nabiera istotnego znaczenia w planowaniu i rozwoju strategii marketingowej. W wykładzie problematyka ta zostanie zilustrowana na przykładzie klubu piłkarskiego Lech Poznań – polskiego pioniera nowoczesnego zarządzania klubem i budowania silnej marki na gruncie lokalnej tradycji i wartościach. Wykład adresowanych jest do wszystkich grup wiekowych zainteresowanych piłką nożną i rozwojem brandu polskich klubów piłkarskich.

Wykład dr Jakuba Kujawy

Zakład Historii Gospodarczej, Wydział Historii UAM